Tuesday 20 August 2013

Syoknye berbisness dengan Shaklee

Alhamdulillah hari ni dah lebih kurang seminggu dapat gaji dari Shaklee.. duit bonus masih lagi ada sementara nak tunggu next bonus..Walaupun dapat elaun suri rumah tapi dapat income lebih ni tersangat lah seronoknya..So mmg nak berbeli belah tu tak dak masalah dengan adanya income sendiri kat tangan..hehehe..Selain tu duit bonus yang dapat tu saya boleh bagi kat mak,bayar ptptn, buat simpanan, alhamdulillah dapat bayar zakat dan bersedekah...:)

Siapa kata susah nak BERSHAKLEE..sa akui dulu saya sendiri tak confident dengan bisness ni..yerlah kalau tengok dalam FB dah ramai yang berSHAKLEE..so rasa-rasanya masih ada lagi ke ruang untuk saya ni nak berjual?? Insyallah selagi mana kita berusaha pasti rezeki akan datang pada kita.. kerana rezeki itu luas..itu janji Allah pada umatnya yang selalu berusaha dan berdoa meminta padaNya..Diam tak diam 4 angka bonus tiap tiap bulan mmg masuk dalam akaun saya..Saya sedang berusaha untuk menuju ke 5 angka..semoga hasrat saya ni dapat tercapai.AMINNN...

BAGAIMANA NAK JOIN SBG DISTRIBUTOR SHAKLEE?? Mudah je caranya..

Apa pilihan yang ada untuk berdaftar?

1) LOW BAJET?? Anda boleh mula mendaftar dengan serendah RM65 untuk kit pendaftaran. Tambahan RM10 untuk pos kit keahlian ke Semenanjung Malaysia. RM20 untuk Sabah & Sarawak. Anda layak membeli dengan harga ahli terus pada pembelian kali pertama sekaligus pendaftaran juga. (Hubungi saya utk keterangan lanjut)

2) ADA BAJET BESAR?? Beli barangan berjumlah minima 200UV dan ke atas untuk melayakkan anda memperolehi KEAHLIAN PERCUMA! Ya..PERCUMA maksudnya anda tak perlu membayar RM65 tambahan utk pendaftaran. DENGAN CARA INI ANDA AKAN DAPAT BARANG DAN JUGA KEAHLIAN PERCUMA.

Berapa anggaran nilai untuk barangan dengan 200UV point ni? Actually tiada nilai yang tepat dapat sy bagitau..sebab setiap barangan ada UV berbeza2 walaupun harga sama. So saya just boleh bagitau anggaran dalam rm650-rm700 (harga ahli). Maybe less, maybe higher.

3) OPTION SPECIAL :
 # Beli 2 botol Vivix atau
 # Beli 3 Kotak Collagen Powder

Mudah sangatkan caranya?? hanya 3 cara je anda dah boleh bergelar sebagai DISTRIBUTOR SHAKLEE..Lepas dah pilih option mana yang sesuai dengan anda..bolehlah call atau pm saya..Saya akan daftarkan anda so tak perlu susah-susah nak pergi branch or HQ SHAKLEE pun untuk join.. dah daftar, saya akan masukkan anda di bawah group coaching kami yang akan menerangkan lebih terperinci bagaimana nak berjaya dalam Shaklee ni...kat sini bermacam macam ilmu di share..tak nak pergi class or seminar pun tak pe...semuanya kita boleh belajar dalam alam cyber je..bukan itu sahaja ilmu duniawi ada ilmu akhirat pun kami sentiasa titik beratkan juga tau!!.. 




Hanya anda boleh tentukan berapa banyak angka yang anda nak sebagai BONUS anda...yang penting berusaha dan tak kenal erti putus asa...janganlah dah sign up member pastu tiada tindakan pun yang anda buat kan...BONUS tak dak ..RUGI lagi ada...hehe..






PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment