Friday 23 August 2013

Ostematrix lebih dari kalsium



Dengan mengamalkan pengambilan ostematrix 4 biji sehari alhamdulillah saya tiada masalah keletihan yang ketara seperti sebelum ini. Kurang sikit sakit sendi2 badan, sakit belakang… Alhamdulillah… saya mmg perasan perubahan ni…..sbb bila saya tak mkn ostematrix ni…mmg terasa amat sakit sendi, sakit belakang...

Mulanya ingat kalsium ni untuk tulang dan gigi yang kuat sahaja tetapi ia berfungsi lebih dari itu.. Ia penting juga untuk membina sel darah. (Pembinaan darah memerlukan kalsium dan begitu juga dengan urat saraf serta tulang kita. Dengan kalsium yang cukup sistem tubuh kita dapat berfungsi dengan baik dan lancar)

Jadi ostematrix Shaklee sesuai untuk :

-Ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anaknya dan wanita yang pernah melahirkan anak.
-Mereka yang mempunyai masalah kekangan pengambilan bahan2 tenusu seperti susu.
-Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.
-Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.
-Sakit kepala yang teruk dan berhari2.
-Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.
-Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.






Berminat?? jom order dengan saya...:)



PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment