Wednesday 10 July 2013

Set Mighty Tripple Gem sangat membantu Ibu yang menyusu dan juga ibu hamil...

Testimoni sendiri...
 
Bagi yang menyusukan anak, anda tahu bagaimana lapar dan dahaganya si ibu. Ini kerana ibu menyusu memerlukan lebih kalori dan air untuk penghasilan susu.Semasa menyusukan Abid tahun 2012, ibadah puasa saya tidak lengkap kerana saya tidak lagi mencuba sendiri Set Mighty Gems ni. Adakalanya saya terpaksa berbuka kerana begitu letih dan tidak bermaya dan tambahan susu merudum teruk semasa berpuasa.Sebelum masuknya Ramadhan tahun 2013 ni saya bernekad untuk mencuba sendiri Set Mighty Gems ni untuk menggada'kan puasa yang tertunggak.. WOW memang saya sangat-sangat teruja kerana saya dapat menyempurnakan qada' puasa tanpa masalah lapar dan dahaga yang melampau. Syukur, alhamdulillah.

Jadi, apa yang saya ambil supaya saya kekal bertenaga dan susu tak merudum walau berpuasa?
 
 
 
Set Mighty Triple Gems dari Shaklee sangat2 membantu saya semasa berpuasa. Tubuh sentiasa bertenaga, dan takdela lapar yang melampau2 cam dulu. Set ini terdiri daripada Performance Drink, ESP dan Mealshake. Campurkan ketiga2nya dan ambil semasa bersahur, memang amat mebantu kita yang berpuasa. Bukan saje untuk ibu menyusu, set Triple Gems ni sesuai untuk sesiapa sahaja.


Tak percaya? Apa kata anda cuba sendiri...baru tahu kebenarannya...
 
 

PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment