Tuesday 16 July 2013

Fibroid atau cyst digeruni ramai wanita...


Punca Fibroid antara punca infertiliti dalam kalangan kaum wanita. Saya akur bahawa perkataan infertiliti sudah cukup untuk menyalakan api ketakutan bagi pasangan suami isteri yang mengimpikan cahaya mata lebih-lebih lagi bagi mereka yang belum mempunyai anak. Insyaallah jangan khuatir kerana pasti ada jalan penyelesaiannya..
Begitu jugalah masalah fibroid dalam kalangan kaum wanita, ia pasti akan menimbulkan seribu kerisauan dalam hati mereka. Akan tetapi, harus diingatkan tidak semua wanita yang menghidap fibroid akan mengalami masalah infertiliti. Jika berlaku, maklumat dan pengetahuan mengenai permasalahan tersebut dan cara rawatan perlu dicari. Seterusnya, penghidap hendaklah berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan nasihat, menjalani pemeriksaan dan berbincang tentang perawatan yang dapat ditawarkan.
Dalam blog Dr. Hamid juga ada mencadangkan pengambilan supplement sebagai cara pencegahan..
Kerana itulah setiap wanita digalakkan mengamalkan GLA atau lebih glamour dengan nama EPO yang kaya dengan GLA atau omega-6 dalam.diet bagi menangani problem ini. So ape.lebihnya GLA complex dari shaklee?
GLA shaklee berasal dari bunga borage flower yang kandungan GLA lebih tinggi dari Evening primerose.
Shaklee bukan sahaja menghasilkan GLA semata mata ia juga menghasilkan gabungan demgan vitamin-E kerana antara kepentingan tubuh wanita ialah antioksidan melawan radikal bebas.
Jadi lengkapi diet harian anda untuk hormon teratur, kulit yang cantik dan jauhi penyakit ditakuti wanita.seperti cancer , fibroid dan lain2.
GLA ni banyak lagi kebaikan yang lain..Jom tengok ni..
 
Dapatkan GLA dengan harga murah bulan July ini...Beli 6 dapat Free 1..boleh juga nk beli 1..tapi beli banyak lagi untung...boleh share dengan kawan-kawan atau family ..GLA nie superbb if nak dapatkan kulit yang GLOWING MOWING GITUUUU...






PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment