Tuesday 16 July 2013

SET KECANTIKAN SHAKLEE KHUSUS BAGI MEREKA YANG NAK KELIHATAN CANTIK SENTIASA...

Selamat semua...
Malam ni cam ada idea nak update blog...so mata pun still xmengantuk lagi kes penangan PD + Esp waktu berbuka tadi...badan still lagi rase bertenaga...Alhamdulillah dengan izin NYA..Malam ni nk tulis pasal set kecantikan Shaklee..Saya pasti ramai yang menginginkan kulit yang bebas jerawat, bebas jeragat, berseri ,gebu dan halus je kan?? Saya punnn...huhu...Kadang tu sanggup berhabisan duit untuk cari produk yang sesuai ...tapi hasilnya sama je...semacam tiada perubahan...Masa time remaja dulu tak kisah pun nak jaga kulit.. walaupun mmg kulit bukan jenis yang berjerawat..tapi saya mempunyai kulit yang agak kering dan berjeragat..tp xlah ketara sangat tapi kalau xdijaga mau merebak tuh...
Actually penjagaan kulit dari dalam lagi cepat berkesan dari penjagaan luaran..bila dalam sihat automatik luar pun sihat kan?? Namun begitu penjagaan luaran pun saya tidak nafikan juga memberi sumbangan kepada kecantikan kulit...so better balance...hehhee...Shaklee ada terdapat set kecantikan bagi meraka yang mempunyai masalah kulit muka yang BERJERAWAT,BERJERAGAT, TONA TIDAK SEKATA,KUSAM dan TIDAK BERSERI..
SET ASAS KECANTIKAN mengandungi:
Vitamin C~membantu pembentukan kolagen iaitu sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. membantu memulihkan jerawat dan parut jerawat serta mencerahkan kulit

Vitamin E~nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.

B Complex~ B is for Beauty akan membuatkan muka kelihatan glowing2 je dan membantu meninggikan sistem pertahanan badan,mengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang.Bila hati tenang, memanglah nampak muda :)

Namun begitu,jika anda mempunyai bajet yang lebih boleh juga menambah GLA ataupun ESP mengikut keperluan dan permasalahan kulit..Kalau tak sure boleh tanya saya ok..;). Apa pula fungsi GLA dan ESP ni??
ESP ~ Pengambilan ESP bersama-sama dengan Set Kecantikan Kulit Shaklee amat disarankan untuk memberikan kesan yang optimum. ESP adalah sumber protein yang terbaik, dan untuk dapatkan kulit yang cantik kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protien yang baik. Ini kerana:
  • protein adalah makanan asas kepada sel-sel badan, jadi apabila sel-sel ini sihat, penyerapan zat dan nutrien akan menjadi lebih mudah
  • protien sangat penting dalam penghasilan sel baru. Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat). Kulit akan menjadi kusam dan tompokan hitam pada kulit akibat jerawat akan menjadi sangat sukar dihilangkan jika kita tidak mendapat cukup protien yang membantu dalam penghasilan sel baru untuk menggantikan sel kulit mati.
GLA ~ GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.GLA Complex ini AMAT BAGUS untuk SKIN TEXTURE, SKIN REPAIR dan buat SKIN GLOWING tau! (^_^)
Jom kita tengok hasil pengguna yang dah try set Shaklee ni...
Testimoni pengguna - Puan Norashikin Badaldin
----------------------------------------------------------------
 
Ini lah saya semasa sakit teruk dulu...mcm2 sya berubat..buah pinggang ok cuma mulut bh pinggng kecil jd bertakung air toksid..d tebuk 2x walau ada baby 8bln dlm perut..di lazer byk kali utk kuarkn batu kecil d spjg salur kencing dn bh pinggang(stiap 2 bln yea)...mnjdkn wajah kusam sbb byk ubat sintetik dn darah putih byk..demam dn lemah badan...Syukur sejak balik haji...sya mulakn dgn Bismillah dgn Shaklee dbwh awasan Aysha Zachary..dunia mama berubah...tq Allah n Shaklee..hidup tk sunyi lg...




Testimoni Puan Nurul
-----------------------------
Ha! no photoshopping. below is the real me after consuming shaklee set kecantikan kulit.lepas kurang 3 bulan.. kawan2 dan my mama jugak tegur dah elok kulit. i x flawless sepenuhnya lagi. masih ade siket kesan scar tu. tp akan hilang if consume VITAMIN E untuk hilangkan parut. ESP untuk licin gebu kan kulit, selain GASTRIK (i ade masalah tu) B COM untuk ratakan balik warna kulit i ni yg merah sana sini lah. pheeewww~~!! now... tinggal pakai bedak je xyah pki concealer bile outing

Now, ble nampak je kawan2 ade masalah ni, i terus promote..Kesian tau bile dorang jgk DEPRESS sbb ade masalah mcm ni. BECAUSE I'VE BEEN THROUGH THAT! So the thing is... Sharing the good things will make u guys happy. SERIOUSLY.. sekarang baru yakin nk jadi distributor plak.

Sebagai tambahan, now sedang makan NUTRIFERON, sbb i takot masalah jerawat n berpunca dari RESDUNG. will follow up the effect. nak convince kan people, kite kene testimoni dulu kan.

dengan izin Allah, alhamdulillah..
Xcuba, x tau.
Thanx to my sister sbb banyak dorongan dan galakan. hahaha!!!!
-------------------------------------



Testimoni Puan Mama
-------------------------------

No edit.no make up, no bedak2 no foundation, no camera 360 or anything.
Syukur alhamdulillah sejak mama amalkan shaklee.kulit wajah dh jarang sgt naik jerawat, melainkan kalo bendera merah la tue pun satu dua.je. x mcm sebelum nie.. nk kuar umah pun malu jerawt penuh dkt dahi.siap jd hitam2 lg tue... memg rasa down sgt la.. dh la keja mama hari2 jumpa org. receptionist kn.hehehhe... tp skrg tidak lg.. hari2 mama ceria.. sb mama ada vita e, esp dan gla complex. Shaklee.









Anda tak perlu beli semuanya...Boleh pm saya untuk menentukan jenis set mana yang bersesuaian dengan masalah anda...Bulan ni promosi gila-gila GLA..rugi tak cuba!!!




PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

1 comment :

  1. Assalamu'alaikum Wrmbth, Banyaknya testimoni
    Mazni pun dah guna set kecantikan shaklee, Nampaknya memang berbaloi untuk dicuba kan

    ReplyDelete