Wednesday 31 October 2012

Tumit Kaki Pecah Tiada Lagi dengan GLA Shaklee

TUMIT PECAH?? ARGHHHHH....XSUKA NYA!!!
 
Ada beberapa faktor yang menyebabkan tumit kaki pecah. Umumnya, kerana kulit kering di sekitar pergelangan kaki bahagian belakang hingga ke tumit.

Masalah tapak kaki pecah tidak hanya mengganggu penampilan, masalah ini juga kadang2 menyebabkan kaki sakit kerana melecet.



Minggu lepas ada berbual dengan customer yang mengambil GLA. Belum lagi sebulan beliau ambil GLA tapi sudah nampak perubahan yang tidak disangka. Sebenarnya tujuan utama beliau ambil GLA adalah untuk memperbaiki hormon periodnya yang tidak betul, tetapi lain plak jadinya. Tumit kaki yang dahulunya pecah sekarang dah beransur pulih dan tidak pecah lagi...
 
Apa kaitan GLA dengan tumit kaki pecah?

GLA shaklee sumbernya dari borage oil. Bukan borage oil semata tetapi dalamnya ada kandungan vitamin e juga. Vitamin e sudah dikenali sangat bagus untuk kecantikan kulit. Tidak hairanlah sesiapa yang amalkan vitamin e mempunyai kulit yang menawan. Orang kata 2 dalam satu. Selain untuk dalaman, ianya bagus juga untuk luaran.



Tidakkah anda mengidamkan tumit kaki sebegini?




 

 

PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment