Sunday 21 October 2012

HERBLAX -DETOX USUS

Apakah manfaat utama HERB-LAX?


- Pembersihan Najis yang tersekat
-Meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersiha secara lembut kepada najis yang ersekat  atau tersimpan lama dalm tubuh kita
-Membantu masalah sembelit
-Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus(natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
-Mengempiskan perut
-Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan padaperut.Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebangai minuman herba.

Apakah perbezaan SHAKLEE??
Ramuan asas produk ini teiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.Ia mengandungi 9 erba semulajadi: alfafa,leaves,senna leaves,anise seed,blue malva flower, buchorn bark,licorice root,,rhubarb root,fennel seed dan culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti secara klinikal untuk digunakkan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Apa bagusnya kite mengambil HERBLAX??
Ia membantu mencuci terutama usus kita.

Kenapa perlu mencuci usus?

Ia perlu demi mengelakkan gangguan kepada sistem pencernaan, mengelakkan gangguan sistem peredaran darah dan sistem pertahanan badan.



Apakah yang berlaku apabila sistem pencernaan terganggu?
Sistem pencernaan sangat penting demi menyahkan toksin dari tubuh badan. Jika ia tidak dapat berlaku dengan baik maka ia akan mengundang penyakit seperti

  • masalah kulit
  • gangguan pada buah pinggang
  • mulut dan nafas berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • wajah nampak tua
  • kembung perut dan 
  • daya imun yang lemah.

Terutama mereka yang mengamalkan makan vitamin pemecah lemak seperti Omega/lecithin dan Lecitin sangat perlu mengambil Herb Lax demi memastikan lemak2 yang disingkirkan dapat dibuang dengan baik melalui proses penyahtinjaan.



Siapa yang sesuai makan Herb Lax?*
~Lelaki dan Wanita
~Mereka yang dalam proses pembuangan lemak
~Mereka yang ada masalah pencernaan
~Mereka yang ingin menjaga kesihatan usus terutamanya.
~Mereka yang mempunyai masalah sembelit



TESTIMONI PENGGUNA





BAGAIMANA NAK ORDER??

BOLEH  KLIK SINI..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BERMINAT NAK JADI AHLI DAN NIKMATI PELBAGAI KELEBIHAN DARI SHAKLEE??



Daftar sebagai ahli Shaklee hari ini dengan hanya RM 65.00 (excluding postage RM 10) untuk lebih penjimatan pembelian dengan harga ahli seumur hidup.

Kelebihan menjadi Pengedar Sah/Ahli Shaklee:
^^ Keahlian adalah SEUMUR HIDUP, TIADA RENEWAL.
^^ Nikmati potongan harga 15-33% bagi setiap product Shaklee yang ditawarkan.
^^ Tidak perlu bekejar atau keluar mencari pelanggan. Tidak perlu "head-hunting" untuk mencari downline.
^^ Tidak perlu menyimpan stok di rumah.
^^ Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, produt knowledge, motivation dan lain-lain.

^^ SISTEM yang digunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee. Menjana INCOME 4-5-6 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN VVIP bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!







PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment