Wednesday 17 October 2012

Apa kata para ibu tentang MEALSHAKES...

Tentunya anda di luar sana tercari-cari apakah yang boleh membantu anda untuk menambah selera makan anak-anak anda...Bila di suruh makan nasi mesti xnak...mereka lebih gemarkan makanan-makanan yang tidak berkhasiat seperti jajan,fast food dan makanan tidak berkhasiat yang lain.

Masalah lain yang dihadapi oleh para ibu..anak2 mereka sering sahaja sakit...demam,selsema dan batuk yang berpanjangan..Sehingga hampir setiap bulan berulang alik ke klinik....Haiiiiiishhhh hati ibu mana lah yang xsusah hati melihat anak mereka dalam keadaan sentiasa sakit begini kan..

Kali ini saya ingin berkongsi kebaikan MEALSHAKES yang dapat menambah selera makan anak anda disamping dapat menambah antibodi untuk anak-anak...


Apa itu MEALSHAKES??






♥ Ianya multivitamin a.k.a pemakanan lengkap. Rasanya sangat sedap seperti rasa ice cream vanila tapi dalam bentuk serbuk.
♥ Meal Shakes Shaklee adalah salah satu pilihan pemakanan yang diberi jolokan ‘easy-on-the-go meal’ kerana penyediaannya yang begitu mudah, dan kandungannya yang lengkap membekalkan nutrient keperluan harian.
♥ Meal Shakes sesuai untuk kanak-kanak yang aktif dan tak boleh duduk diam. Sesuai juga buat mereka yang tidak sempat mengambil sarapan dan hidangan yang seimbang. Juga membekalkan nutrisi kepada mereka yang sukar untuk menelan supplemen dalam bentuk pil terutama warga tua.
♥ Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
♥ Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.
♥ Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik
♥ Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.


INI ADALAH ANTARA TESTIMONI PARA IBU SETELAH MENCUBA MEALSHAKES:

a)mealshakes sesuai tuk anak yang kurang selera makan





    b) mealshakes bagus untuk tingkatkan antibodi anak2...



       


    So kenapa perlu tunggu lagi..jom berikan yang terbaik untuk anak kita...kenapa perlu dirawat dengan menggunakan "dadah" sedangkan masih ada lagi cara yang terbaik untuk anak-anak kite membesar secara sihat. Berikan mereka "perlindungan" yang terbaik kerana mereka adalah amanah ALLAH
     






    PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

    No comments :

    Post a Comment