Thursday 6 September 2012

Period Pain? Period Tak Tetap? Atasi Masalah Ketidakseimbangan Hormon Anda

Period tidak tetap? Sakit ketika datang bulan? Susah untuk hamil disebabkan hormon yang tidak seimbang? Apa kata cuba seimbangkan hormon dalam tubuh anda dengan mengambil supplemen GLA Complex.

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Asid Gamma Linolenik digunakan secara tradisional untuk memberi kelegaan semasa datang bulan, sakit kepala, mengimbangi kitaran haid dan mengurangkan simptom akibat menopause*.

Gamma Linolenic Acid (GLA) juga membantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai ”Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)”. Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat2 membantu sperma berenang terus ke uterus, keTiub Fallopio, dan ke telur (ovum). Tambahan, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).

Secara ringkas, GLA Complex membantu untuk masalah berikut:

-Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
-Membantu meningkatkan kesuburan - kepada pasangan yang cuba untuk hamil
-Melegakan PMS (sindrom pra-haid) - abdominal pain, breast pain
-Membantu dalam menangani menopus
-Menguatkan kuku dan rambut
-Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
-Membantu menangani ekzema
-Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
-Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
-Menguatkan imuniti tubuh
-Memperlahankan proses penuaan
-Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
-Mengawal kencing manis dan darah tinggi
-Mengawal kolesterol
-Untuk fungsi saraf
 
 

PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment