Sunday 9 February 2014

Candy buffet for birthday party Abid - his second years


Alhamdulillah..semalam buat birthday party untuk my son Abid yang ke 2 thun....apa yang saya plan alhamdulillah semuanya menjadi....kek yang cantik dan candy buffet yang best....terima kasih kepada para sahabat ,sedara mara dan family kat kg yang dtg memeriahkan majlis ini....;)

Masa Abid 1st year sambut ngn family je...almaklumlah Abid pun still kecik ...nk tiup lilin pun xpndai lgi kan?? So once his turn to 2.... Semua dah pandai...dah tau mkn kek ...cmne nk tiup lilin semua...tau dah birthday song...hurmmmmm dah besar ank ibu sorang ni...Kejap je masa berlalu...

Yang paling raser bersyukur lagi...saya akhirnya berjaya complete kan journey penyusuan saya ...wowwww weeeeee!!...tapi xcerai susu lgi ni...biar sikit lgi kot...sementara Abid tk dapat Adik lagi...so biar die puas dulu mnyusu badan dan manja dgn saya ..hihihi....

Jemput lah view a few gmbar yng sempat saya kongsikan dengan anda semua..selebihnya boleh view Fb personal saya lah ek,..hihi....Candy buffet boleh lah tempah kat jajanborong.com....dieorg sangat frendly and package diorg sgt affordable....plus cntik pulak tuh....

Utk kek pulak saya tempah dekat cousin kwn saya....blog rasanya dia tak dak...tapi Fb die Eri Shadzrin...die duk kat sri kembangan...tapi kek mmg kena pi rumah dia amik...tapi berbaloi utk saya walaupun jauh tpi hasilnya tidak menghampakan...u olls pun boleh tgk kan betapa cutenye kek dia buat..;)

Oklah jom layannnnzzzz.....













PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment