Sunday 10 November 2013

Sekitar JOM Hebat KL Anjuran Group Besar Kami..9 Nov 2013

Semalam 9 Nov 2013 bertempat di Empire Subang telah diadakan satu anjuran seminar coaching khas untuk semua Shaklee Independent Distributor yang mana berminat untuk menyertainya...Kami diajar dengan pelbagai ilmu untuk memantapkan lagi sale masing masing..Tak lupa juga mereka yang berjaya mencapai income 4-5 angka turut juga bekongsi ilmu dan pengalaman masing masing dalam pelbagai cerita dan cara tersendiri yang mana sangat memberi sumber inspirasi kepada saya untuk terus berjuang untuk melaksanakan apa yang selama ini saya impikan..Insyaallah...

So saya sarankan bagi korang yang nak menambah income secara part time atau fulltime, Shaklee biz ni lah yang dapat membantu korang..Bukan saya cakap kosong je..tapi inilah kenyataan..Dulu setiap bulan saya terpaksa menunggu elaun dari hubby untuk membeli barang ataupun menyelesaikan hutang PTTN dan pinjaman peribadi sewaktu saya bekerja dulu...Tapi sekarang alhamdulillah pinjaman saya dah settle sepenuhnya..yang hanya tinggal hutang PTPTN yang insyallah akan saya selesaikan secepat mungkin hasil dari income saya ini.Selain itu dapat juga saya bagi duit pada mak dikampung..kalu dulu haishhhhh memang xcukup nak bagi...hehhehe..

If nak join pilihlah group yang dapat membimbing anda hingga berjaya..Insyaallah jika ingin menyertai dibawah naungan group saya..yang anda perlukan hanyalah adalah yuran sebanyak rm65 seumur hidup dan juga minat yang tinggi untuk berbisness...:) Just contact saya di butiran yang tertera di bawah...

Ehhhh korang,,jom layan gambar JOM HEBAT KL kami...












Be Healthy (`´)
Puan Siti -ID 866977
0122257055
Email :siti.hasmah26@yahoo.com
http://jomhealthywithme.blogspot.com



PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment