Thursday 21 November 2013

KEBAIKAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Salam semua...hari ni nak cerita set berpantang Shaklee yang semakin hati semakin menjadi set pilihan wanita hari ini...Saya bukan tipu tau...tapi INI KENYATAAN...tak percaya?? Haaa... anda WAJIB cuba...bagi saya sendiri saya tak dapat nak compare antara ambil set berpantang Shaklee dengan set bepantang yang lain...sbb anak baru ada sorang..hehehe...tp set berpantang ini sangat membantu saya dari segi penyusuan...Tapi rata rata customer saya yang dahulunya mengambil set jamu untuk berpantang memang mengatakan yang set berpantang Shaklee lebih jauh bagus kerana bayi jika kuning pun still leh makan set berpantang ni..Selain itu badan cepat pulih dan bertenaga.Luka bersalin czer cepat kering dan cantik je.. Susu badan pun alhamdulillah meriah...Mak ayah pulak yang hairan sama ada tengah berpantang ke tak ni?? Hehehe....Jom saya ceritakan apa yang ada dalam set ni sampai jadi SUPER DUPER HOT SANGAT NIHH...

Set Berpantang Shaklee mengandungi semua nutrient yang diperlukan oleh seorang ibu yang berpantang samada ibu bersalin normal atau yang bersalin secara pembedahan cesarean (czer)

Set Berpantang Shaklee membantu ibu-ibu berpantang untuk :
-Sembuh dari luka berpantang dengan cepat
-membentuk dan membina semula darah merah yang banyak tumpah semasa kelahiran
-pemulihan luka dalaman rahim
-mengelakkan stress untuk ibu atau meroyan
-memberi tenaga untuk ibu yang menyusu dan perlu bangun malam menjaga bayi.
-mengelakkan sembelit dan lawas membuang
- menguatkan imunasi badan utk si ibu dan bayi
- kurang sakit sakit belakang dan kebas kebas kaki

-susu lebih meriah dan banyak
- tiada masalah untuk diambil walaupun bayi kuning
-kulit ibu dan bayi lebih mulus,gebu dan berseri-seri

Set berpantang ini terdiri daripada;
♥BCOMPLEX
♥VITALEA
♥VITAMIN C
♥ZINC COMPLEX
♥ESP
♥OSTEMATRIX





Keunikan dan kehebatan Set Berpantang Shaklee ini sebenarnya terletak pada kombinasi produk supplement Shaklee yang benar-benar menepati keperluan dalaman dan luaran seorang ibu yang berpantang.

Malah para Doktor dan Pakar perubatan turut mengesyorkan ibu-ibu berpantang untuk mengambil vitamin sepanjang proses pemulihan berpantang dan juga selepas pembedahan selain amalan bertungku dan bertangas.

Terdapat banyak feed back, review dan testimoni dari ibu-ibu berpantang yang mengatakan tubuh menjadi segar dan bertenaga walau selepas 5 hari bersalin.

Ada juga yang memberi feed back susu mereka menjadi banyak berbanding dengan sebelum mereka menggunakan Shaklee.


Setakat ini lebih dari 10000 ibu berpantang di MALAYSIA yang menggunakan Set Bersalin Shaklee. Mari kita lihat apa antara komen / testimoni / feedback / review ibu-ibu yang pernah menggunakan Set Berpantang Shaklee ini....




















So mcmana?.. bykkn respond ibu ibu ni...semuanya gembira setelah mengambil set berpantang Shaklee ni...


Bagaimana nak cuba??


Pm saya utk order 

Be Healthy ᕙ(`▽´)ᕗ
Puan Siti -ID 866977
0122257055 
Email :siti.hasmah26@yahoo.com








PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment