Friday 22 November 2013

Daftar Ahli Shaklee

BEST GILERRR DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE....DAPAT BELI VITAMIN DENGAN HARGA MURAH DAN BOLEH BUAT INCOME SAMPINGAN...:)

Mari saya cerita kenapa WAJIB jadi ahli Shaklee:

1) CASH REBATE/BONUS dimasukkan ke dalam akaun ahli sendiri
Korang mesti ada kan Jusco Card, TESCO Card ke?? Kan jika kita beli barang dengan harga sekian2 kita akan dapat diskaun dan cash rebate balik kan? So Shaklee pun sama juga konsepnya...if bulan ni korang beli barang next month korang akan dapat CASH REBATE balik...duit tu setiap 15hb terus akan dimasukkan ke dalam akaun korang...duit tu pulak boleh simpan dan dapat kat kita..bukannya tolak untuk NEXT BELIAN...haa tak ke BESTTT TU....

Bukan itu sahaja membership tak perlu renew setiap tahun ianya VALID UNTUK SEUMUR HIDUP. Anda juga akan diserap masuk ke dalam GROUP EKSLUSIF KAMI di mana pelbagai info dikongsi bersama sama tentang produk,testimoni dan juga anda boleh request untuk masuk ke GROUP yang khas untuk mereka yang minat berniaga... Sebab itulah amat penting untuk anda mendaftar dengan orang yang betul-betul berkredibiliti dan berada dalam kumpulan sokongan yang betul sebelum jadi ahli Shaklee. JANGAN NANTI BILA DAFTAR DENGAN DISTRIBUTOR LAIN BILA NAK TAHU PASAL PRODUK DAN BENEFIT PRODUK PERGI TANYA ORG LAIN..SEBABNYA DISTRIBUTOR TU XAJAR APAPUN ..So jangan main pick up  distributor sahaja ya! Macam saya sendiri, 2 tahun lepas saya hanya pengguna tegar Shaklee. Sangat tak sangka tiba2 berminat nak jadi pengedar pulak... Syukur saya tidak tersalah pilih kumpulan. Kumpulan saya sangat supportive dan sama2 berkongsi ilmu untuk berjaya..

2) SISTEM SHOPPING ONLINE
Sejak Oktober 2013 lalu, pembelian produk Shaklee menjadi sangat mudah. Semuanya dilakukan secara online...

Seperti saya yang kadang2 susah untuk bergerak kesana sini online shopping betul2 memudahkan saya..tak payah untuk beratur panjang dan sangat menjimatkan masa.

3) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE
Yang ni pun sangat menyenangkan bagi suri rumah yang ingin menjana pendapatan...bagi mereka yang mmg susah nak keluar ke sana sini untuk pergi pos brg customer dengan anak kecik yang nak berdukungnya..SANGAT2 MELEGAKAN DAN SERONOK BERNIAGA  dengan Shaklee ni! Tak payah pergi ke pejabat pos pun! Online jek dari rumah. Belikan barang secara online, dan address penerima terus kepada customer kita! So tidak lah perlu terkejar2 nak ke pejabat opis...kita pun xpayah bz2 nak bungkuskan  barang customer tengah2 malam...hihi...kan ke SENANG TU??




4) TAK PERLU MODAL BESAR JIKA NAK NIAGA...HANYA BAYAR RM65 JE YURAN AHLI DAN IANYA SEUMUR HIDUP....
BIAR BETUL???....ia...jika anda tiada modal untuk
menyimpan stok.bolehla amik order customer dulu...bila dia dah bayar then terus ONLINE SHOPPING dan hantar barang tu terus pada customer.

AMACAM SENANG JE KAN...betapa murah nya untuk memulakan perniagaan ni...KUAR MODAL 2 ANGKA DAPAT PULANGAN 3,4 DAN 5 ANGKA...jalan dah ada...tok guru pun ada...yang HANYA PERLU ADA ADALAH MINAT UNTUK BERNIAGA...

TUNGGU APA LAGI.???JOM PM SAYA UNTUK SERTAI GROUP BESAR KAMI...SEGALANYA AKAN DIAJAR DAN PELBAGAI KELAS BOLEH DIHADIRI JIKA MAHU...REBUT LAH PELUANG UNTUK BERSAMA SAMA KAMI MENJADI JUTAWAN SHAKLEE!!



Pm saya utk order 
Be Healthy ᕙ(`▽´)ᕗ
Puan Siti -ID 866977
0122257055 
Email :siti.hasmah26@yahoo.com

PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment