Tuesday 8 July 2014

Cara pembelian produk menggunakan eSell Shaklee

Salam Ramadhan semua...hari ni dah masuk hari ke 10 kita berpuasa..Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk berpuasa...Agak lama saya tidak berceloteh disini kan?..Malam ni nak cerita sikit pasal Esell yang dilancarkan Shaklee baru-baru ini...



Apa Esell tu??? Esell ni merupakan medium perantaraan yang memudahkan para pembeli Shaklee membeli dengan senang tanpa perlu menghubungi distributor Shaklee untuk membuat sebarang pembelian..Apa yang anda perlu ada adalah talian internet,laptop atau pc, debit kad ataupun kredit kad...Bila semua tu cukup just follow step di bawah....TARAAAAAAA... vitamin anda akan sampai ke rumah atau office anda dalam masa 1-3 hari waktu bekerja sahaja....SENANG BUKAN???

Sebagai contoh jika anda ingin membeli ESP Shaklee JUST KLIK PADA LINK INI >>>BELI ESP DI SINI

Setelah anda KLIK pada pautan di atas...anda akan lihat ONLINE ORDER AGREEMENT. Sila baca dan pahamkan agreement tersebut.Jika anda bersetuju PILIH " AGREE" DAN TEKAN BUTANG "NEXT"..




Kemudian akan kelihatan produk,penerangan, harga dan kuantiti seperti dalam contoh gambar.Anda boleh pilih berapa banyak kuantiti produk yang dikehendaki. KLIK UPDATE untuk confirmkan kuantiti. Selepas itu KLIK CHECKOUT button untuk pembelian




Sila LENGKAPKAN DATA PERIBADI seperti nama, alamat, no telefon dan email anda untuk tujuan PENGHANTARAN. DAN KLIK "CONTINUE" button.




BILA SEMUANYA DAH LENGKAP CHECK BALIK DATA PEMBELIAN...DAN KLIK "PROCEED FOR PAYMENT"



Di bahagian pembayaran sila masukkan data kredit/debit kad anda seperti no kad, tarikh expired, nama dan security cod yang terdapat di belakang kad anda. Jika anda menggunakan debit kad sila check dengan pihak bank untuk limit pengeluaran anda...dan make sure debit kad anda boleh digunakan untuk pembelian internet.Bila semuanya LENGKAP ...KLIK "CONFIRM PAYMENT"




OKEY SELESAIIII!! ANDA BOLEH PRINT ATAU SIMPAN INVOICE INI UNTUK RUJUKAN PIHAK ANDA...DAN TUNGGU JE LAH VITAMIN KEGEMARAN ANDA SAMPAI KE RUMAH....




Okey ada lagi antara anda yang kurang paham bagaimana?... Cuba godek2 dulu....jika ada masalah dengan pembelian jangan susah hati..anda still boleh dapatkan vitamin kegemaran anda tu...

BAGAIMANA??? COLLING2 JE SAYA OKEY...I ADA UNTUK U OLLS..NAK DAPATKAN CARA MAKAN YANG BETUL ATAU TIPS2 YANG MENARIK SILA HUBUNGI SAYA...

..
.
.
.
.
.
.
.
.


MENGAPA BAYAR LEBIH???...JOM NIKMATI PENJIMATAN SEBANYAK 15-33% DARIPADA SETIAP PRODUK YANG SHAKLEE TAWARKAN...



Daftar sebagai ahli Shaklee hari ini dengan hanya RM 65.00 (excluding postage RM 10) untuk lebih penjimatan pembelian dengan harga ahli seumur hidup.

Kelebihan menjadi Pengedar Sah/Ahli Shaklee:
^^ Keahlian adalah SEUMUR HIDUP, TIADA RENEWAL.
^^ Nikmati potongan harga 15-33% bagi setiap product Shaklee yang ditawarkan.
^^ Tidak perlu bekejar atau keluar mencari pelanggan. Tidak perlu "head-hunting" untuk mencari downline.
^^ Tidak perlu menyimpan stok di rumah.
^^ Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, produt knowledge, motivation dan lain-lain.

^^ SISTEM yang digunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee. Menjana INCOME 4-5-6 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN VVIP bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!





PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment