Wednesday 18 September 2013

Set Kurus Shaklee: Kurang Bajet pun masih boleh kurus..

Salam pagi khamis pembaca blog JHWM semua...dah terbayang bayang ke menu lunch untuk hari ini?? hurmmm jgn makan banyak sangat tau..kang payah pulak nak kuruskan badan...

Hari ini ingat nk tulis pasal macam mana nak kurus kan badan lah..sebab semakin hari semakin ramai yang risau akan perubahan badan yang dulunya slim sekarang badan bagai di pam-pam. Ada juga yang dah puas control makan tapi resultnya still juga sama..xkurus juga...haa... kalau yang dah sampai ke tahap tu anda kena check level toksin dalam badan anda...:)

Alhamdulillah ramai yang bagi feedback positif bila mengamalkan SET KURUS SHAKLEE..bukan sahaja badan jadi kurus..tahap kesihatan semakin hari semakin baik..Jika korang tak banyak bajet tapi still nak kurus..boleh try set ni..mmg harga pun below rm100..sangat2 meletop harganya...nak tahu lebih details apa yanga da dalam set ni? meh lah baca...hehhehe..



Setiap SET KURUS SHAKLEE ini mengandungi:

Alfalfa
[✔] Membuang LEMAK dalam badan
[✔] Menyingkirkan TOKSIN dari badan
[✔] Melegakan SEMBELIT

Lecithin
[✔] Memecah & membakar LEMAK
[✔] Menurunkan kadar KOLESTEROL
[✔] Membersih dan melicinkan SALURAN DARAH

Set ini juga selamat untuk ibu-ibu yang menyusukan anak, malah susu badan boleh jadi pekat dan banyak kerana Alfalfa adalah MILK BOOSTER terbaik! Lecithin pula dapat menghalang dan melegakan bengkak susu.



ADA BONUS HEBAT!!!
Dengan setiap pembelian  Set Kurus Shaklee, anda akan dapat percuma EBook "cara pengiraan kalori yang betul untuk setiap makan yang anda ambil " secara PERCUMA! Ada banyak juga tip-tip menarik disertakan!




ᕙ(`▽´)ᕗ Be Healthy
Siti Hasmah Abd Rahman
Independent Distributor Shaklee(866977)
Fb Page: Jom Healthy Shop
email: siti.hasmah26@yahoo.com








PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

No comments :

Post a Comment